Savremena preduzeća se danas suočavaju sa izazovom kako da efikasno povežu marketing, društvene mreže i odnose s javnošću u jedinstvenu komunikacionu strategiju. Diplomac marketinga je onaj koji sa svežim znanjem i praktičnim pristupom pomaže u oblikovanju tržišno orijentisanih rešenja – od vođenja kampanja i upravljanja društvenim mrežama do izgradnje dugoročnih odnosa sa ciljnim javnostima. Ovim znanjima aktivno doprinosi stvaranju konkurentske prednosti preduzeća, jača prepoznatljivost brenda i podržava prodajne ciljeve.
Studijski program usmeren na praksu i razvoj kompetencija
Program Marketing, društvene mreže i odnosi s javnošću zasniva se na tri savremeno koncipirana sadržajna stuba: marketing, društvene mreže i odnosi s javnošću. Kreiran je u skladu sa potrebama tržišta i pruža celovito stručno znanje koje diplomcima omogućava samostalno planiranje i sprovođenje marketinških i komunikacionih aktivnosti. Posebna prednost programa je snažna povezanost teorije i prakse, što studentima, a kasnije i diplomcima, omogućava odmah da primene stečeno znanje i brzo se uključe u radno okruženje. Studenti svoje kompetencije tokom studija razvijaju kroz:
Među realizovanim projektima i primenjenim zadacima izdvajaju se:
U 2025. godini svoju dobru praksu sa studentima podelili su gostujući predavači:
Dodiplomski program Marketing, društvene mreže i odnosi s javnošću uspešno je završio već 1.071 diplomac – ambiciozni pojedinci koji danas pomeraju granice u marketinškim odeljenjima, agencijama, startapovima i međunarodnim korporacijama. Njihove priče ne počinju tek posle diplome. Već tokom studija učestvovali su u pravim projektima za prave naručioce i kroz prakse dobili priliku za uspešnu karijeru.