DOBA Znanja

Pratite naše novosti

Diplomac marketinga – stručnjak za savremene tržišne izazove

15. septembar 2025.

Savremena preduzeća se danas suočavaju sa izazovom kako da efikasno povežu marketing, društvene mreže i odnose s javnošću u jedinstvenu komunikacionu strategiju. Diplomac marketinga je onaj koji sa svežim znanjem i praktičnim pristupom pomaže u oblikovanju tržišno orijentisanih rešenja – od vođenja kampanja i upravljanja društvenim mrežama do izgradnje dugoročnih odnosa sa ciljnim javnostima. Ovim znanjima aktivno doprinosi stvaranju konkurentske prednosti preduzeća, jača prepoznatljivost brenda i podržava prodajne ciljeve.


Studijski program usmeren na praksu i razvoj kompetencija

Program Marketing, društvene mreže i odnosi s javnošću zasniva se na tri savremeno koncipirana sadržajna stuba: marketing, društvene mreže i odnosi s javnošću. Kreiran je u skladu sa potrebama tržišta i pruža celovito stručno znanje koje diplomcima omogućava samostalno planiranje i sprovođenje marketinških i komunikacionih aktivnosti. Posebna prednost programa je snažna povezanost teorije i prakse, što studentima, a kasnije i diplomcima, omogućava odmah da primene stečeno znanje i brzo se uključe u radno okruženje. Studenti svoje kompetencije tokom studija razvijaju kroz:

  • rad na konkretnim projektima za preduzeća,
  • praktične zadatke u realnim okruženjima,
  • uključivanje gostujućih stručnjaka iz prakse,
  • upotrebu savremenih digitalnih alata i analitičkih pristupa.

Među realizovanim projektima i primenjenim zadacima izdvajaju se:

  • povezivanje sponzorstava sa vrednostima brenda za kompaniju Lumar IG,
  • analiza faze životnog ciklusa proizvoda, prepoznavanje karakteristika brenda, profilisanje tipičnog kupca i oblikovanje komunikacije sa potrošačima za Deserte, Mlekarna Celeia,
  • priprema Priručnika za komunikaciju sa medijima za naručioce kao što su SURS, Ljubljanske mlekarne d.o.o., INA d.d. i Ministarstvo kulture i medija Republike Hrvatske,
  • izrada pitch prezentacije strategije društvenih mreža i marketinga za brend Comma,
  • planiranje reklamne kampanje za brend Lasta, kao i brojni drugi projekti i zadaci realizovani u saradnji sa kompanijama.

U 2025. godini svoju dobru praksu sa studentima podelili su gostujući predavači:

  • Tanja Rihtaršič, rukovodilac prodaje u kompaniji Violeta,
  • Aleksandra Zajc, rukovodilac razvoja i tehnologije u Mlekarna Celeia,
  • Kristijan Gregorić, partner istraživačke kuće Valicon,
  • Živa Deu, menadžerka za digitalnu strategiju Atlantic Grupe,
  • Lidija Rakuša, direktorka marketinga u SPAR Slovenija,
  • Boštjan Kralj, rukovodilac tržišnog komuniciranja u kompaniji Lumar IG, i drugi ugledni pojedinci.

Dodiplomski program Marketing, društvene mreže i odnosi s javnošću uspešno je završio već 1.071 diplomac – ambiciozni pojedinci koji danas pomeraju granice u marketinškim odeljenjima, agencijama, startapovima i međunarodnim korporacijama. Njihove priče ne počinju tek posle diplome. Već tokom studija učestvovali su u pravim projektima za prave naručioce i kroz prakse dobili priliku za uspešnu karijeru.

Informativni dani i savetovanja
Informativni dani i savetovanja
Podelite
Podelite
Online studije
Online studije
Želim dodatne informacije
Želim dodatne informacije