Novosti

23. decembar 2020.

11 studenata DOBA Fakulteta učestvovalo u međunarodnom projektu WAB 2020.

DOBA Fakultet se ove godine priključio inovativnom međunarodnom projektu WAB - Working Across Borders, koji je namenjen studentima poslovnih nauka, i koji im je omogućio virtuelnu saradnju u timovima.

U međunarodnom projektu, koji je trajao od 1. oktobra do 17. decembra 2020. je učestvovalo 575 studenata, među kojima je 11 studenata DOBA Fakulteta, i čak 31 stručnjak (profesori, online mentori) iz 10 visokoškolskih institucija sa svih kontinenata. Učesnicima je ponudio jedinstvenu priliku da iskuse multikulturalne perspektive, dok razvijaju održiva poslovna rešenja za međunarodno usmerene klijente. Tako je čak 115 međunarodnih timova studenata, vođenih online mentorima, pripremilo upravo toliko videa sa poslovnim predlozima za američko preduzeće 7th Generation, koje proizvodi prirodne proizvode. Istraživali su mogućnosti ulaska 7th Generation-a na osam međunarodnih tržišta (SAD, Kanada, Nemačka, Tajland, Indija, Vijetnam … ), poštujući jedan od 17 ciljeva održivog razvoja Ujedinjenih nacija. 

Predstavnica preduzeća 7th Generation Hanneke Willenborg je pohvalila odlične rezultate svih 115 timova studenata, i proglasila najbolje u 4 kategorije: najinovativni poslovni predlog, najbolja video prezentacija, najbolji poslovni predlog, kao i krovni izbor. Četiri međunarodna tima je vodila visokoškolska profesorka DOBA Fakulteta, doc. dr Marina Letonja, a jedan od timova je pobedio u kategoriji najbolja video prezentacija. Najbolje timove su birali i online mentori, i u kategoriji najbolje ocenjenog videa je pobedio još jedan od timova visokoškolske profesorke DOBA Fakulteta. U kategoriji »the funniest« video je pobedio tim, u koji je bio uključen naš magistarski student Tadej Breznik.

'Preduzeća moraju biti sposobna da služe ne samo svojim akcionarima. Drago nam je kada vidimo da se mladi globalni umovi razvijaju i stvaraju briljantne uvide i ideje, koje će kroz projekat WAB pomoći da se reše složeni izazovi održivosti i nejednakosti.' Hanneke Willenborg, vođa marketinga u preduzeću

 Više o projektu:

Informativni dani i savetovanja
Informativni dani i savetovanja
Podelite
Podelite
Online studije
Online studije
Želim dodatne informacije
Želim dodatne informacije