Novosti

25. maj 2020.

Gostujuće predavanje na predmetu Promotivne akcije

Na DOBA Fakultetu, koji se ponosi savremenim online izvođenjem studijskih programa, i međunarodno akreditovanim online studijama, sa kojima širimo dostupnost i fleksibilnost obrazovanja, jačamo primenjivost znanja tako što u predmete uključujemo gostujuće predavače.

Na predmetu će se studenti:

  • upoznati sa istorijom oglašavanja i njegovim mestom u okviru savremenih marketinških teorija,
  • upoznati metode kako napraviti profil potrošača,
  • proučavati kreativnost u oglašavanju, temu, koja je verovatno najviše precenjeni sadržaj oglašavanja,
  • izvesti elektronski »brainstorming« odn. elektronski ujedinjeni misleni skok na temu kreativnog obraćanja potrošačima, i
  • izraditi svoju kreativnu ideju, i širiti je na jednoj od socijalnih mreža.

Ukratko, pred studentima se nalazi veoma kreativan predmet, pun izazova. Za dodatno začinjen predmet je se ovoga puta pobrinula gošća Dina Potočnik, direktorka marketinga i prodaje na DOBA Fakultetu, koja je sa studentima delila svoja dragocena iskustva i znanje, i dala im polazišta za izradu kreativnih ideja, odn. projektnih zadataka. Svake su iz godine u godinu unikatnije, i zato i posebno zanimljive. Ovogodišnjim kreativnim idejama se posebno radujemo …. Više o tome po završetku predmeta.

O predavaču

Dina Potočnik je direktorka marketinga i prodaje na DOBA Fakultetu, sa više od 15 godina iskustava u segmentu B2C u Sloveniji, Srbiji i u Hrvatskoj. Uvek je otvorena za nove izazove, sa kojima se susreće u prodaji ... od vođenja kadrova, koji rade u prodaji, do prilagođavanja prodajnih aktivnosti različitim ciljnim grupama i tržištima. Za sebe kaže: »Moj životni moto je »Do it with passion or not at all«.

Informativni dani i savetovanja
Informativni dani i savetovanja
Podelite
Podelite
Online studije
Online studije
Želim dodatne informacije
Želim dodatne informacije
Deli