Novosti

05. jun 2020.

Studenti DOBA Fakulteta već drugi put sarađivali sa Istarskim Toplicama

U okviru izvođenja predmeta Promotivne akcije, DOBA Fakultet je već drugi put sarađivao sa Istarskim Toplicama. Ovoga puta su studenti i studentkinje pod vođstvom nosioca predmeta, dr Mateje Mahnič, pripremili kreativnu strategiju na temu Osetite Istarske Toplice.

Brief za kreativnu akciju oglašavanja je dala direktorka marketinga Istarskih Toplica. Studente je oduševila svojim entuzijastičnim vebinarom.

Od svih zadataka, koje su pripremili studenti, komisija Istarskih Toplica je izabrala tri najbolja. Članovima pobedničkih timova i njihovim mentorkama su dodeljene i nagrade, i to karte za kupanje i saunu u Istarskim Toplicama. 

Izbor najboljih zadataka gđa Martina je obrazložila ovako:
»Svaki od nagrađenih timova je naslikao svoju drugačiju personu, koje su sve odlično prilagođene potencijalnim gostima Istarskih Toplica. Posebno me je oduševilo to, što je svaki tim imao svoj pogled na smer razvoja Istarskih Toplica, a u isto vreme je prepoznao lekovita svojstva vode, kao primarni uzrok poseta destinaciji, a pri tome je i ponudio još i dodatne sadržaje za porodice sa decom, i za poslovne goste, koji žele mir i relaksaciju. Sve najbolje seminarske radove ću poslati vlasniku
Istarskih Toplica u pregled, kako bi se upoznao sa time, kako naše toplice doživljavaju »outsider-i«, koji našu destinaciju još uvek nisu upoznali, i kako bi se upoznao sa time koji su njihovi predlozi za poboljšanje našeg resorta.«

Informativni dani i savetovanja
Informativni dani i savetovanja
Podelite
Podelite
Online studije
Online studije
Želim dodatne informacije
Želim dodatne informacije
Deli