Novosti

02. novembar 2020.

O budućnosti i izazovima marketinga i poslovanja

DOBA Fakultet je upravo izdao u elektronskom obliku zbornik recenziranih proširenih sažetaka 10. Međunarodne naučne konferencije fakulteta “The future of global business and marketing: how will smart companies deal with challenges and opportunities?”. Zbornik su uređivali visokoškolski profesor Pedja Ašanin Gole i Tina Vukasović, koji je ujedno i programski vođa ovogodišnje konferencije, koja će se 11. novembra izvoditi online. Sadrži 53 proširena sažetka konferencijskih priloga, od ukupno 73 autora. Svaki prilog je pre svrstavanja u program i zbornik konferencije bio dvojno anonimno recenziran od strane članova međunarodnog programskog i recenzijskog odbora konferencije.

S obzirom na raznoliku i aktuelnu tematiku priloga, koji su organizovani u dva tematska poglavlja - marketinški izazovi i prilike, i izazovi i prilike u poslovanju i menadžmentu - sadašnja e-monografija je nesumnjivo zahvalno štivo o najnovijim trendovima na navedenim područjima.

Prelistajte e-monografiju >>

Informativni dani i savetovanja
Informativni dani i savetovanja
Podelite
Podelite
Online studije
Online studije
Želim dodatne informacije
Želim dodatne informacije
Deli