81 učesnik, od toga 24 učesnika preko DOBA Fakulteta, je uspešno završio 3 predmeta po 4 nedelje, i u završnom delu u 8 nedelji su pripremili, predstavili i odbranili capstone projekte, u kojima su na osnovu temeljnih analiza, upotrebom različitih alata strateške analize (GAP analiza, MOF, RECoIL, PEST-EL, Porterova analiza 5 sila konkurentnosti, SWOT, TOWS matrica, BCG matrica, Ansoffova matrica) pripremili strategije daljeg rasta za start-up preduzeća, i postojeća preduzeća.
8 timova je predstavilo capstone projekte za start-up preduzeća: Smart Shark Robotics, Fairy goods, Hobby platform, Empathy Kindergarten, Miret, Vigor- service for seniors, Blossom House, Envision Solar, i 8 timova je pripremilo capstone projekte za postojeća preduzeća: Inditex, Podravka, Pfizer, Netflix, Asana, Ceconomy, Earth Beat, Kron.
Učesnici su sa uspešnim završetkom programa ne samo stekli nova znanja, utvrdili postojeća znanja na području preduzetništva i inovativnosti, razvili svoje sposobnosti za timski rad u međunarodnom, interkulturalnom okruženju, već su i dobili 20 ECTS, koje mogu da 'unovče' pri daljem studiranju, odn. u okviru doživotnog obrazovanja.
Na jesen počinjemo da izvodimo već drugi micro master program Digital communication and marketing, u kome će učestovati 75 učesnika preko DOBA Fakulteta (iz Slovenije, Hrvatske, Srbije i Crne Gore).