Novosti

12. april 2021.

Studenti DOBA Fakulteta tražili rešenja za izazove virtuelne prodaje preduzeća MIKRO+POLO d.o.o.

Studenti DOBA Fakulteta već tokom studija osmišljavaju praktična i inovativna rešenja za brojna preduzeća, kao što su: Jadranka Turizam d.o.o., BBDO Zagreb, Lječilište Istarske toplice, SF1 Clips d.o.o., Zdrave ideje d.o.o.

Ovoga puta su studenti bachelor programa Marketing, društveni mediji i odnosi s javnošću, u okviru predmeta Nabavno-prodajni lanac, za preduzeće MIKRO+POLO pripremili strategiju pozicioniranja robne marke Honeywell, i alternativne mogućnosti dostupa do klijenata u vreme Covida-19. 

Tako su u timovima pripremili zanimljiva rešenja i predloge:

  • strategije pozicioniranja robne marke, 
  • za širenje prepoznatljivosti robne marke i 
  • za virtuelnu prodaju.

Saradnja sa preduzećem Mikro+Polo se odvijala na dva načina – kroz rešavanje poslovnog izazova i gostujuće predavanje gospođe Aleksandre Peharda, direktorke programa laboratorija u preduzeću MIKRO + POLO d.o.o. Gospođa Peharda vidi prednost takve saradnje studenata na predmetu u rešavanju konkretnih izazova, jer studenti sa kombinacijom svežeg teorijskog znanja drugačije gledaju na problematiku u preduzeću i neopterećeni daju rešenja. Studenti se kroz ovakvu vrstu saradnje upoznaju sa aktuelnim rešavanjem poslovnih situacija i problema u praksi. 

Na našem fakultetu je čak 70 % studija namenjeno sticanju primenjenog znanja, dakle, rešavanju realnih poslovnih izazova, i zato su ovakve saradnje sa preduzećima i organizacijama veoma važne i korisne za studente.

Informativni dani i savetovanja
Informativni dani i savetovanja
Podelite
Podelite
Online studije
Online studije
Želim dodatne informacije
Želim dodatne informacije
Deli